Ahad, 10 Oktober 2010

Contoh Laporan Kursus

NAMA KURSUS : PENGURUSAN ETIKA DALAM KEHIDUPAN SEHARIAN

TARIKH : 18-19 JULAI 2010

TEMPAT : DEWAN KOMUNITI, UNIVERSITI UTARA MALAYSIA

PENCERAMAH : CIK ZALEHA BINTI AHMAT

PESERTA

          Peserta peserta kursus adalah  terdiri daripada Mahasiswa Mahasiswi Universiti Utara Malaysia yang terdapat di daerah Sintuk.

PENCERAMAH/PENSYARAH

          Kursus pengurusan etika dalam kehidupan seharian ini telah dikendalikan oleh pensyarah di dalam bidang sains pemikiran dan etika di Universiti Utara Malaysia, Kedah.

YURAN KURSUS

          Semua peserta yang terlibat dikenakan yuran sebanyak RM15.00 sahaja  untuk bahan kursus, bayaran pendaftaran, makan dan sijil penyerta.

PERJALANAN KURSUS

          Kursus berjalan selama dua hari berturut-turut iaitu pada hari rabu dan khamis. Kedatangan para peserta diambil pada setiap sesi kursus. Sijil penyertaan kursus adalah dikeluarkan oleh Universiti Utara Malaysia kepada semua peserta.


KESIMPULAN KURSUS

 
         Secara keseluruhan, kursus pengurusan etika dalam kehidupan seharian ini adalah berjalan dengan lancar. Penyampaian kursus oleh para penceramah turut menggunakan modul kursus seperti yang telah dilampirkan. Modul yang disediakan ini dapat membantu para peserta untuk lebih faham dengan lebih jelas terhadap apa yang disampaikan oleh penceramah kursus. Selain daripada itu, modul ini juga dapat dijadikan panduan dan rujukan peserta selepas berakhirnya kursus.



 
 

          

1 ulasan: