Rabu, 29 September 2010

Kata Alu-Aluan

Blog ini bertujuan untuk menambahkan ilmu pengetahuan saya mahupun para pembaca yang ingin mendalami ilmu yang berkaitan dengan pengurusan etika.Dengan ini, adalah menjadi hasrat saya bahawa melalui era globalisasi yang semakin maju ini dengan adanya sistem maklumat yang canggih,dapatlah kita memanfaatkan ilmu pengurusan etika ini dalam kehidupan seharian.

Akhir kata, melalui blog ini, saya akan cuba untuk mencurahkan pemikiran-pemikiran saya, perasaan saya dan tanggapan saya terhadap berbagai peristiwa kemanusiaan yang terjadi di sekitar kita. Saya memohon maaf, jika saya mengemukakan hal-hal yang berkaitan dengan diri saya sendiri atas kesilapan dan kelemahan yang wujud. Saya juga mengucapkan terima kasih secara langsung ataupun tidak langsung kepada yang memberi kerjasama dan sokongan dalam penghasilan blog ini. Semoga Allah merahmati dan meredhai segala usaha yang saya laksanakan.

Terima kasih.

En.Ridzuan Bin Abdul Saleh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan